BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

lördag 15 augusti 2009

6 & 10 Månader !





Tjo hej!


Dax för uppdatering innan man drar iväg till jobbet igen då.Hatar att jobba kväll nuförtiden,sen e de trist med bussarna här, för jag får gå från station, eller vänta i typ 1 timme på nästa buss. Så det blir till att gå . Men men=)

Igår firade vi 6 månaders förlovning iaf. Kom hem med en blomma i en rosa vas & en Miranda Nalle till min snutt, sen gjorde vi god middag och myste bara. Sen fick vi ryck på kvällen och drog oss mot Hemköp och köpte ett par Ben & Jerry´s =)




Chokladglass med sega marshmallows , kolasås & chokladfiskar. Mmm =)



Vaniljglass med mjuka brownies & Hallsonsås =) GOTT !


Så vi såg på filmen " Dumpad " och åt glass och älsklingen fick en liten fotmassage av mig =) Såå Mysigt så =)






Tiden har gått så fort. Känns inte som 6 månader sen vi satt på den mysiga restaurangen vid Maria Torget och förolovade oss =) Och verkligen inte 10 månader sendan jag " frågade chans" på dej Emelie =) Men det har varit de 10 bästa månaderna i mitt liv =) Älskar dej min snutt =)


Idag är det 25 dagar kvar tills Thindra förhoppningsvis ska titta ut i världen till oss. Vi får se om det blir tidigare eller senare , återstår att se =) Men man ser fram emot det som tusan,mycket jobb ,men sååå värt det =) *längtar* Nu är det bara barnvagnen som fatas typ , men den ska vi förhoppningsvis få hem nästa vecka om allt går som det ska =)


Nej, fixa det sista innan jobbet kanske? Ha de fint alla !

Tack min snutt för att du finns =)


// Chrille



0 kommentarer: