BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

lördag 29 augusti 2009

Dåligt med uppdateringar ?



Tjohej !

Jo, märkt att det varit lite dåligt med uppdateringar här på bloggen, så jag får väl skriva lite vad som hänt sen senast då. Mest jobbat och så , men varit ute & svängt runt med darlingen på lite olika grejjer. Vi har avslutat Föräldrautbildningen på MVC här i Upplands Väsby ,och den var intressant ,mycket roligt vi tog upp nu mot slutet av utbildningen. Man börjar känna att det är rätt nära nu faktiskt. 11 dagar kvar tills BF. Fasiken vad tiden gått fort. Känns inte alls länge sedan man stod här i köket och Emelie kom ut från toaletten efter att ha gjort det där grav testet vi åkte och köpte samma dag. Jag är inte nervös eller något sånt, utan det kommer nog komma när man väl kommer upp till BB på KS. Känns lite konstigt att man snart kommer vara Pappa & Emelie Mamma, och man kommer att ha ett helt annorlunda liv, på ett bra sätt. Ett underbart bra sätt =) Jag längtar verkligen som tusan tills vår lilla flicka kommer =)

Vi var på bröllop idag , Hanna & Markus gifte sig. Fint bröllop med god mat & trevligt sällskap. Lite bilder kommer här nedan.










Nej, nu kommer jag inte på mer att skriva om , kommer nog mer i morgon eller på måndag =)


Älskar min snutt Emelie =)

1 kommentarer:

Mlee sa...

Du med bajbi ;)

love love!